utorok 27. mája 2014

Citaty z Biblie.

Zjavenie Jezisa Krista ktore mu dal Boh aby ukazal svojim sluzobnikom co sa ma onedlho diat on naznacil a poslal  ho po anjelovi svojmu sluzobnikovi Janovi ktory svedcil o Slove Bozom aj o svedectve Jezisa Krista cokolvek videl. Blahoslaveny kto cita aj ti ktori pocuvaju slova tohto proroctva a zachovavaju co je napisane v nom lebo urceny cas je blizko. Jan siedmim cirkvam v Azii : Milost vam a pokoj od toho ktory bol je a pride aj od siedmich duchov co su pred jeho tronom a od  Pana Jezisa verneho svedka prvorodeneho z mrtvych a vladara zemskych kralov jemu ktory nas miluje a ocistil nas svojou krvou od nasich hriechov a urobil kralovstvom a knazmi svojmu Bohu a Otcovi jemu slava a vlada na veky vekov amen. Prichadza v oblakoch ! Uvidi ho kazde oko aj ti co ho prebodli a nariekat budu nad nim vsetky narody zeme. Tak je amen ! Ja som Alfa aj Omega hovori Pan Boh ktory je bol a pride Vsemohuci. Ja Jan bol som na ostrove Patmos pre Bozie Slovo a pre svedectvo Jezisovo v den Panov som bol vo vytrzeni a pocul mohutny zvuk  a hlas : Co vidis napis do knihy a posli siedmim cirkvam ! ZJAVENIE 1 : 1 - 11

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára